Nainstaloval jsem si na IBM T20 FC6, vše proběhlo vpořádku do okamžiku, kdy jsem vypnul počítač a chtěl jej znovu nastartovat. Start proběhne až do okamžiku hlášky že startuji něco při prvním nastavení a pak zatuhne tak, že ho musím vycuknout ze sítě a vyndat baterii. Jinak nejde ani vypnout.
Pomozte, jsem opravdu začátečník !!!
Mám stejnej problém nainstaluju si FC6 na Asus A6km… a po vypnutí PC. Se vždy zasekne na načítání po položce mmconfig… Poradtě proč to dělá.
- tyto problemy spolu vubec nemusi souviset.
- uz se tu mnohokrat psalo, at zkusite vypnout acpi (hledam noacpi)
- prepnete startovani do textoveho modu (hledam init 3) a pri bootu stisnete shift+I (je to napsane na obrazovce) a krokujte spustene sluzby.
- napiste sem PRESNE co vam to pise naposled.
PS: O Asusu bych uz radsi ani neslysel. To IBM me zarazi.
Tak jsem to zkusil krokovat a poslední hláška, kterou jsem odsouhlasil byla spustit , lokal , pak tam naběhlo něco dalšího ( to jsem nestačil přečíst ) a naběhla automaticky modrá obrazovka pop které lze pohybovat myší a dál nic. Nereaguje ani na ctrl+alt+del ani na vypínač.
Rudolf
PS jedná se o to IBM
Moc diky za rady … ale asi budu debilní protože se mi to stejně nepovedlo udělal jsme všechno co jsem našel na těch forech a stejně to nešlape … A navic podle toho co jsme se tam dočetl to vypadá nachybu ASUSu … ale nevim jak bych to vyreklamoval …
Jak jsi se mohl dočíst výše tak se mi to taky nepodařilo, tak teď zrovna stahuju UBUNTU a když to nepomůže tak ještě zkusím Mandrivu a pak se na to vy… a pokorně se vrátím k woknům
Ahoj Rudolf
Pokud se vam spustil local tak to je posledni startovana sluzba systemu. Za ni se spousti pouze graficke prostredi Xorg. Videl bych to tedy na problem s grafickou kartou. Zkousel jste startovat do toho textoveho rezimu?