Thunderbird

Zdravím všechny :slight_smile:
mám Fedoru 36 a včera mi po aktualizaci na Thunderbird (91.9.0 (64 bitů)) nenačte profil a chce nastavit existující e-mailový účet. Ještě před aktualizací Thunderbird normálně fungoval bez jakýchkoliv problémů. Když se podívám na Technické informace, tak vidím Složka s profilem (místní disk), ale když dám otevřít, tak to nejde. Nevíte někdo, jak donutit Thunderbird načíst profil a nekonfigurovat to celé znovu? V souborech složku .thunderbird vidím. Nemyslím si, že by byla smazána.
Předem děkuji za tipy a rady :+1:

No bohuzel se obcas pri aktualizaci stava, ze se profil rozbije, zvlast pokud nekdo aktualizuje a pritom mu TB bezi a zavre ho az kdyz uz je aktuaizovano. Pokud nemas zalohu profilu tak jedine zjistit co je na profilu poskozeneho a “nejak” to opravit. Bohuzel na to univerzalni rada neexistuje. Kdysi bylo celkem dobre forum na mozilla.cz s lidma kteri toho umeli spoustu poradit ohledne FF a TB ale jak to je ted nevim.

Před aktualizací jsem Thunderbird ukončil. Mohu vyloučit poškození kvůli neukončení Thunderbirdu.

Pokud nemas zalohu profilu, zazalohuj ho. Zkus downgrade TB (dnf downgrade thunderbird), pokud to nepomuze je profil proste poskozeny, co presne to pise (idealne screenshot)? Pod Help menu by mel byt Troubleshooting info - pise to tam neco podezreleho? Kdyz spustis thunderbird -P mel by nastartovat profile manager, je tam videt ten stary profil?

1 Like

Nakonec pomohlo smazat soubor thunderbird v /home/uzivatel/.var/app/org.mozilla.Thunderbird a nakopírovat tam adresář thunderbird ze zálohy znovu. Pak už se to spustilo správně se všemi nastaveními :slight_smile:
Sice mi není jasné co se stalo, ale hlavně, že už to funguje. Díky za čas a snahu :+1:

1 Like