Používám externí monitor připojený k NTB a potřeboval bych poradit s následující věcí.
Na přihlašovací obrazovce (login obrazovce) se vždy tabulka s inputboxy zobrazuje defaultně na obrazovce NTB a na obrazovce externího displeje je pouze pozadí.
Chtěl jsem se zeptat, zda li někdy řešil něco podobného, aby přihlašovací obrazovka byla na všech monitorech stejná, respektive byla obrazovka “rozklonována” na všechny monitory ? Chci docílit toho, aby po zapnutí počítače jsem nemusel pokaždé otevírat víko NTB abych viděl kam píšu. Po přihlášení už mám nastavené normálně vypnutí monitoru NTB a pracuji pouze s externím monitorem. Jedná se mi pouze o přihlašovací obrazovku. Používám Fedoru 16 + Gnome 3.2 , doposavad jsem používal Ubuntu kde to právě bylo řešeno rozklonováním přihlašovací obrazovky nebo Fedoru 15 + G3 kde se řihlašovací okno vždy přeplo tam , kde byl aktivní kurzor.
Předem se omlouvám za neodborný popis problému, ale jsem v tomto nováček. Budu rád za každou radu a nakopnutí správným směrem a Vážím si každého, kdo bude věnovat svůj čas na odpověď
Já se bojím, že to není bug, ale feature. Nicméně use case se zavřeným víkem je hodně častý a asi by bylo dobré to v bugzille vznést. Zítra se na to mrknu. Dočasným řešením může být použití jiného DM, např. KDM nebo XDM.
Mám slabou grafiku, že mi to neutáhne 2 displeje pro GnomeShell v akceleraci.
Štve mne, že při bootu musím mít vytažený kabel z dokyny, aby mi najelo plnohodnotné prostředí.
Přitom BIOS se mi při zavřeném víku ukáže na externím displeji správně, ukáže se mi správně i v GnomeShell, ale GDM(F15-zatím) to nechce pochopit a nevypíná lcd notebooku.
Tak se nejedná o chybu v GDM, ale v gnome-settings-daemon. Měl by detekovat, že víko je zavřené a ten monitor vůbec nezapínat, což nedělá. Na opravě se pracuje. Zatím asi pomůže použití jiného DM.
to creep73: Můžeš zkusit, ale myslím si, že je problém v gnome-settings-daemon a to se změnou DM asi neobejde