problemy s policykit

ahoj!

patřím bohužel taky mezi početnou skupinu nováčků a po takřka kompletním nastavení F10 mě momentálně trápí jeden problém, s kterým nevím, co si počít a nikde jsem odpověd nenašel…
problém je, že když stáhnu nějaký soubor - v tomto konkrétním případě skin od winampu, který jsem chtěl použít ve svém audaciousi, tak když se ho snažím rozbalit, tam kam chci, jsem odmítnut!! že prý nemám potřebné oprávnění…a bohužel v příkazové řádce to nesvedu (v terminálu jsem zatím dost začátečník…i když se lepším! hlavně díky vám tady…!!) a v programu policykit-oprávnění nejsem schopen najít nic relevantního k mému problému rozbalování…
můžete prosím někdo poradit??
díky předem!!!

v shellu napis


su -c nautilus

a zadej rootovske heslo - tim spustis nautilus jako supreuzivatel a pak uz by sis s tim mel nejak poradit

ale jestli to s linuxem myslis vazne, tak se stejne budes muset s shellem naucit, muzes zacit na http://wiki.fedora.cz/doku.php?id=navody:f10:prompt

diky, ale bohuzel pes bude asi zakopany jeste nekde jinde…
po zadani prikazu se ukaze tenhle vypis:

[root@localhost pandorga]# su -c nautilus

(nautilus:3366): GnomeUI-WARNING **: While connecting to session manager:
None of the authentication protocols specified are supported.

(nautilus:3366): Eel-WARNING **: Chyba GConf:
Nelze kontaktovat server nastavení; příčinou může být nutnost povolení sítě TCP/IP pro ORBit, nebo existují staré zámky NFS po pádu systému. Více informací viz http://www.gnome.org/projects/gconf/. (Podrobnosti - 1: Nelze se připojit k sezení: Did not receive a reply. Possible causes include: the remote application did not send a reply, the message bus security policy blocked the reply, the reply timeout expired, or the network connection was broken.)

(nautilus:3366): Eel-WARNING **: Chyba GConf: