Problém s rozlišením a ovladačem catalyst

Ahoj,
používám Fedoru 19 (právě kvůli funkčnosti grafických ovladačů catalyst) a jsem úplný začátečník s Linuxem.
Rád bych vás požádal o pomoc s vyřešením potíží s grafickými ovladači / rozlišením.
Nejprve musím zmínit, že při bootování Fedory se mi vždy přenáší “obraz” do mé integrované grafické karty (Intel HD), až v přihlašovacím okně začne systém pracovat s mojí dedikovanou grafickou kartou (AMD HD7850).
Nainstaloval jsem si pomocí repozitáře RPMFusion ovladače catalyst (mám HD7850) a provedl jsem restart systému. Nastal ale u mě častý problém s přenášeným rozlišením / frekvencí. Používám monitor (Asus VW193D - 1440 x 900 - VGA). Začala se mi objevovat hláška: Out of range. Tak jsem zkusil připojit FULL HD monitor přes HDMI. S jeho rozpoznáním neměl systém problém a po přihlášení se mi začal přenášet “obraz”. Bohužel tento FULL HD monitor používám k jiným účelům, tudíž se pokouším zprovoznit ASUS (1440 x 900). Snažil jsem se snížit defaultní rozlišení v položce - Displej - bezúspěšně. Pak jsem vyzkoušel zapnout Catalyst, ale ten se nepodařilo spustit (chyba). Existuje na tento postup nějaké lepší cesta, která by mohla vést k výsledku?

Na tomto portálu jsem posléze narazil na: Špatné rozlišení obrazovky (http://wiki.fedora.cz/doku.php?id=navody:prirucka:problemy). Ihned jsem se postil do vyzkoušení uvedených postupů. Přihlásil jsem se do textového režimu Grubu (zobrazil se na integrované grafice Intel HD). Vyzkoušel jsem příkaz: X -configure. Ten mi ale vrátil chybu:

((II) Module fbdevhw: vendor=“X.Org Foundation”
[ 16.795] compiled for 1.14.1, module version = 0.0.2
[ 16.795] ABI class: X.Org Video Driver, version 14.1
[ 16.796] (**) FBDEV(4): claimed PCI slot 2@0:0:0
[ 16.796] (II) FBDEV(4): using default device
[ 16.796] (WW) Falling back to old probe method for vesa
[ 16.796] (EE) Screen 0 deleted because of no matching config section.
[ 16.796] (II) UnloadModule: “modesetting”