NVIDIA GeForce GTX 850M instalace ovladačů

Přeji hezký den,
nainstaloval jsem si nově Fedoru (jsem nováček, ale s linuxem - suse, ubuntu menší zkušenosti mám) a vše jsem si už přizpůsobil k obrazu svému, jediné, na čem jsem si spálil již několikrát prsty jsou ovladače k grafice Nvidia GTX 850M. Zkoušel jsem instalaci xorg-x11-drv-nvidia a dalších podobných, ale X už se bohužel po restartu nespustili, musel jsem tedy balíčky vždy odebrat. Oficiální driver od Nvidie je k nalezení na této adrese - http://www.nvidia.com/download/driverresults.aspx/74888/en-us, zkoušel jsem instalovat, ovšem musí se ukončit X.

K mým dotazům:

  1. Je bezpečné instalovat driver “přímo z Nvidie” ?
  2. Jak dočasně vypnout XWindows, tak aby se po restartu OS znova načetli? (je to potřeba k instalaci dle Nvidie)
  3. Stačí spustit stažený soubor z konzole a po ukončení instalace restart, nebo se musí po instalaci dělat víc věcí (popřípadě jakých)?
  4. Kdyby to náhodou nevyšlo, jak odinstalovat tento driver z textového režimu?

Díky za pomoc a omlouvám se, pokud vám některé moje dotazy přijdou stupidní, ale nechci už vyladěnou instalaci riskovat selháním driverů :).

  1. zcela bezpečné to není nikdy, instalace by měla být zhruba stejně “bezpečná” jako z balíčků, jen jen složitější.
  2. lze přepnout do jiného tty, Ctrl+Alt+F2. Člověk tím Xka nevypne, ale aspoň se přepne do prostředí, které je nepotřebují. Přepnout se dá zpět pomocí Alt+F1, po restartu naběhnou.
  3. myslím, že to stačí. Pokud se ten instalátor úspěšně dokončí, tak by si měl všechno udělat sám.
  4. spustíte ten samý příkaz (instalátor ovladače), jenom za něj přidáte přepínač --uninstall.

Zdravím,
to přepnutí na tty nepomohlo, zadal jsem potom sudo init 3 a poté to fungovalo.