fedora 18

Zdeavim

Mam problém v neovej Fedoe beží ok ale nejdu instalovat baličky rpm ako napr Google chróme píše dačo s klucami a ja som začiatočník to som chcel iba viskušat ďakujem za radu ak ma dákto rovnakí problém

No sice Fedora 18 je ještě testovací, ale budiž.
Můžeš napsat co přesně (odkud) stahuješ a co s tím děláš a hlavně co to vypisuje :slight_smile: Díky.

Ano ale už ju mam iba v virtualbox teraz som na 17 a dám sem aj chyby aké mi ukázalo a ďakujem

Na to jsem narazil taky, z nějakého důvodu to nemůže najít podpisové klíče. Víc jsem po tom nepátral. Beru to tak, že to ještě není ani beta. Člověk ty balíčky jednoduše nainstaluje pomocí “yum install”. YUM sice taky zařve, že mu chybí ty klíče, ale umožní to nainstalovat.

Áno umožni ale nejde daktoré veci spustiť

Vzhledem k tomu, ze to co zminujes jsou baliky tretich stran, tak mohou byt tezko pripravene pro Fedoru, ktera jeste nevysla. Aspon tak nejak bych to videl.

No to bi mohlo bit aj tím o par dni ma vist beta verzia potom to viskušam a hádam to pôjde

Public key for google-chrome-stable_current_x86_64.rpm is not installed
failed to install file: Public key for google-chrome-stable_current_x86_64.rpm is not installed Taketo mi to piše

Zkusit možná toto:
wget https://dl-ssl.google.com/linux/linux_signing_key.pub
sudo rpm --import linux_signing_key.pub

Poté to zkusit nainstalovat znova.

chyba: linux_signing_key.pub: importné čítanie zlyhalo(2
takuto chybu ukazalo

Zkus kopírovat kopletní terminál i s tvými příkazy.
Zkus toto ještě teda:
sudo yum localinstall --nogpgcheck google-chrome
místo google-chrome dej název instalačky stáhlé.

Parametr --nogpgcheck pomůže. Spíš by mě zajímalo, kde může být chyba. Zkoušels to nahlásit?

Ano skúšal ale ani to nešlo bola tam dáka chyba

Tak potom děláš něco špatně, protože jsem to teď vyzkoušel a příkaz

sudo yum localinstall --nogpgcheck google-chrome-stable_current_x86_64.rpm