Žádný zvuk (Vaio VPCEA1S1E na Fed13)

Ahoj…
mám nový notebook Sony Vaio VPCEA1S1E s natočenou Fedorou 13. Pokouším se ji odladit tak, abych ji mohl používat, ale jsem laik a narážím na problémy, které se mi daří jen obtížně odstraňovat. Nejnověji jsem zjistil, že mi vůbec nefunguje zvuk. Nejde dokonce ani při při flash videii na webu (YouTube etc) natož při přehrávání videa či muziky. Problém se týká jak vestavěných repro tak sluchátek. Omlouvám se, ale nevím jak postupovat. Našel jsem nejaký script (ALSA information), který poskytuje podrobnější informace o mém compu, třeba to pomůže k nalezení problému: http://www.alsa-project.org/db/?f=1b94cedb23d8117be82f27b557f9db13afdde417

Za případnou pomoc samozřejmě moc děkuji!

Dobre popsano!

Jedna se nejspis o problem se zvukovymi kartami zalozenymi na ALC269 (viz. http://www.kerneltrap.com/mailarchive/git-commits-head/2010/4/17/31956)

Resenim by melo byt nastaveni jednoho portu karty do stavu vysoke impedance. Coz zni dost hrozne, ale neni to nemozne.

wget 'ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/tiwai/misc/hda-verb/hda-verb-0.3.tar.gz'
tar xf hda-verb-0.3.tar.gz
cd hda-verb-0.3
make
cp hda-verb /usr/bin

gedit /etc/rc.local
a pridej radek exit 0 :
/usr/bin/hda-verb /dev/snd/hwC0D0 0x19 SET_PIN_WIDGET_CONTROL 0x22

Pro provedeni prikazu make (tedy kompilaci) budes muset nainstalovat skupiny “Vyvojove nastroje”.
Proji at se podari.

Hmm… tak bohužel nic, přesto děkuji za radu. Postup se zřejme zadařil, tím myslím, že každý krok měl nějakou odezvu, nakonec jsem přidal řadek “exit 0 :” do rc.local a spustil ten posledni přikaz. Přesto zvuk stále nikde (restart included). Škoda. Pokud by byl nějaký jiný tip, co bych mohl ještě zkusit, tak jsem jedno velké ucho :slight_smile: Díky všem.