youtube

potřebuji pomoc nejede mi zvuk na stránkách youtube, video je v pořádku a vše jede jak má být.
Chci jen poradit co mám zadat nebo napsat do terminálu, jsem laik mam fedoru asi tak týden nebo 2.
dík moc za všechny rady

A jinde ti zvuk funguje? Jak si instaloval flash plugin? Co mas za Fedoru? Zkousel jsi stelovat zvuk v Aplikace/Zvuk a Vide/Pulse Audio Control, kdyz mas pustene stranky s youtube videem mela by tam byt moznost nastavit zvuk pro flash zvlast.

no nigde mi pořádně nejede zvuk akorát v správa -> detekce zvukové karty tak tam jde
a můžete sem plz napsat vše co mám zadat do terminálu např: yum -y … plz
o5 dik předem

jo a mám obyč fedoru 8

To je presne ono - hlasim problem - nejde mi zvuk v youtube ale on pritom nejde nikde… otazka je co vsechno si zkousel…
Ve sprava->detekce ti jde proto, ze ta se pousti s pravy administratora.

Jinak procti tohle je to presne stejny problem
http://forum.fedora.cz/read.php?1,11932

MMCH: mas system aktualizovany?

mam 100% aktualizovany systém a už mi jede i zvuk ale nechce mi to přehrávat mp3 ale jinak dík

paráda už mi jede vše dik moc moc moc moc … všem co tak radi pomáhaj =) THXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

a zase mi ten zvuk nejde čím to muže být ??

Pokud nenapisem co si udelal, ze ti sel tak to tezko muze nekdo vedet. Pokud si pouzil prikaz na zmenu prav zvukovych zarizeni jak je psano v odkazovanem vlakne, tak to samozrejme plati jen do restartu/odhlaseni… pak uz zase ne :).

pomohlo mi toto vlákno http://forum.fedora.cz/read.php?4,11331 ale zvuk mi jel do restartu =( nejde to nějak udělat aby to jelo napořád ?

Nojo, ale tam je popsanych X ruznych problemu a jejich reseni. Co presne si udelal ty?

Moc se s tím séřete. Je to jednoduché, mě to taky nefungovalo a až pak sem na stránkách Adobe zjistil, že musíte nainstalovat z jejich repozitáře ještě “libflashsupport” :slight_smile:

yum install flash-plugin libflashsupport