Tiskárna Canon i-Sensys LBP6000

Ahoj, zdravím všechny. Jsem nováček ve Fedoře, po pěti letech jsem přešel z Ubuntu.
Všechno zatím šlape jak má (nepočítaje Gnome 3 - to by chtělo ještě trochu doladit…), jen ale nemohu rozchodit svou tiskárnu. Jedná se o Canon LBP6000. Dle stránek Canonu byla funkčnost ověřena na 64bit Fedoře 12 a 13. Pochybuju ale, že to i tak šlapalo. Já sám mám momentálně nainstavanou F15 beta 64bit.
Ani v ubuntu nefungovala tiskárna hned, musel jsem ji rozchodit pomocí tohoto manuálu: http://forums.linux-foundation.org/read.php?25,13053 . Ten mi ale nefunguje ve Fedoře, neboť příkaz update-rc.d se vyvolat ve Fedoře nedá. Jiný návod (fungující ve Fedoře) jsem nenašel.
Neví někdo, jak dál? Budu vděčný za každou radu.
Díky, Lukáš

Tuto ani jinou Canon tiskárnu nevedu, ale co jsem tak zběžně nakoukl jde jen o nainstalování dvou rpm balíků s ovladačem (to máš?)…

btw přímo v archívu s ovladači je návod krok po kroku (složka Doc), ono to chce jen trošku hledat, ale klidně Ti to sem zkopíruju :wink:

The printer driver must be installed in order to print from Canon printers using Linux.
The installed files differ depending on the system environment you are using.
he following files are installed in 32-bit systems:
"cndrvcups-common-x.xx-x.i386.rpm" : common module for CUPS drivers
"cndrvcups-capt-x.xx-x.i386.rpm" : CAPT printer driver module
The following files are installed in 64-bit systems:
"cndrvcups-common-x.xx-x.x86_64.rpm" : common module for CUPS drivers
"cndrvcups-capt-x.xx-x.x86_64.rpm" : CAPT printer driver module

1.Start Linux after installation, and log in as 'root'.
$ su

2. Install the common module for CUPS driver.
For rpm packages:
Enter the following command:
# rpm -ivh [file name of common module for CUPS drivers]

3. Install the CAPT printer driver module.
For rpm packages:
#rpm -ivh [file name of the CAPT printer driver module]

4. Restart CUPS.
For rpm packages:
# /etc/init.d/cups restart