Quit Button and IM Menu

Ahoj, mám Fedoru 17 a najel jsem na tuto stránku:

https://extensions.gnome.org/extension/179/quit-button-and-im-menu/#old-version

a vyzkoušel ten quick button a od té doby naskakuju v nouzovém režimu a notebook nejde vypnout. Nevíte někdo příkaz na odinstalaci. Instalci jsem prováděl ze stránek zapnutím tlačítka, takže to nemám ani nikde v seznamu instalovaných balíčků. Teď už mi nejdou ani instalovat doplňky mozilly, aby se na těch stránkých tl. znovu objevilo.

Nevíte někdo radu ? Jsem pořád začátečník.

Ahoj,
bohužel to vypadá, že jsi narazil na rozšíření, které způsobuje problémy. Očividně nejsi sám. Komentáře u toho rozšíření jsou plné nasraných lidí :slight_smile:

Rozšíření se dá odinstalovat přímo na té stránce. Tlačítkem, kterým jsi to nainstaloval, to zase odinstaluješ. Pokud tam toto tlačítko z nějakého důvodu nemáš, existuje ještě jeden způsob, jak ho odinstalovat:

Nainstaluj si GNOME Tweak Tool: yum install gnome-tweak-tool (nebo přes to grafické klikátko, to už je jedno).
Tam by měla být sekce Extensions, kde to rozšíření můžeš deaktivovat.

Pokud ani toto nepůjde, tak 100% pomůže promazání souborů GNOME Shellu v domovském adresáři. Z hlavy ti teď ale neřeknu, kde přesně jsou.