Probing Edd (edd=off to disable)

Ahoj, dnes jsem nainstaloval fedoru 15ku. Mam jeden disk rozdělen na:

C: standartně Win7 64b, (300gb)
a
D: který jsem rozdělil na 120gb a 80gb pro Fedoru

Nejdříve jsem nainstaloval win7 na C, pak rozdělil disk, nainstaloval fedoru z DVD… chvilku jsem na tom běžel ale najednou jsem restartoval PC a jediné a nic jsem nemohl…

Zkoušel jsem bootovat jak winy, tak fedoru… pak jsem se dival po forech, nekdo psal, ze probing edd znamena, ze mi pri bootu nenačte hdd či co, tak v tom menu (při spuštění pc) kde si vybíráte OS, jsem kliknul na fedoru, vyjeli mi nějaké její 3verze, tu verzi s kernelem jsem editoval a připsal jsem “edd=off” loading systému byl asi deset minut, díky bohu to teď běží… ale mám strach, že když vypnu pc nebo restartuju že to zase nenaběhne, spíš mě štvou ty winy…

protože když si při vybírání OS zvolím Winy, zamrzne to při “Starting windows” a když spustím Fedoru, tak vidim jenom černou obrazovku… jsem úplný amatér, prosím vás o shovívavost a případným rádcúm, guru linuxu děkuji za nápady, rady a komentáře.

Děkuji F.

Jako amater jste mel nejdrive sahnout po nasi prirucce a precist. Krom jineho byste pochopil, ze rodeleni disku na C a D je sice hezke, ale pro instalaci dalsiho OS nepodstatne. Podstatne je vytvorit volne misto, ktere nema prideleno zadne pismeno. Mozna se vam to povedlo a z disku D jste skutecne vytvoril volne misto, ale mozna take ne. Pak jde o to, co jste zvolil pri instalaci. V prirucce je krom jineho psano, pokud instalujete poprve, zkuste si to nejdrive na jiny disk a pred instalaci vse ostatni zalohujte.

Z Win muze a nemusi byt nic spatne. Muzete to zjistit do jiste miry i z Fedory. Ve Fedore byste mel videt disk C i D z Windows ve spravci souboru, ovsem nebudou se jmenovat C a D ale nejak jinak.