připojené disků

Nainstaloval jsem si Fedoru 6 a nemohu se dostat na disky ve windowsech. Existuje nějaký jednoduchý návod jak je připojit nebo jsem udělal někde chybu při instalaci?

Existuje, jen tady jich je nekolik desitek. Mame tu skvele policko Hledat (dokonce trikrat!).

Dokonale mě systém dokáže otrávit, když místo užívání musím zápasit s problémy, které v jiných distribucích fungují. Hrabat se ve foru a hledat návod na připojení (když se většinou diskutuje o discich ntfs) místo toho, abych systém užíval mi připadá děsivé. Ať si vezmu jakoukoliv linuxovou distribuci, vždycky tam něco nefunguje, co v jiných distribucích funguje bez problémů. Já jsem uživatel a ne programátor. To znamená, že chci systém užívat. Dostane se vůbec k tvůrcům hlas uživatelů? Je to takový problém pro fedoru aby si všechny disky našla sama jako jiné distribuce? Pro uživatele, kteří přecházejí z windowsů dá trochu práce naučit se jinou filozofii a ještě je otráví takováto banální věc. A to jsem přeinstaloval kubuntu na fedoru. Nevím, nevím.

NTFS je problem Microsoftu - neexistuje k nemu zadny oficialni Linuxovy driver. Takze si stezujte u MS. A jesli je tolik prace napsat tady nahore NTFS a najit
http://wiki.fedora.cz/doku.php?id=navody:fc6pripojeni_disku&s=ntfs#instalace_podpory_systemu_souboru_ntfs
tak sorry, ale tak jednoducha neni ani instalace ovladace ve windows.

Pokud chcete pripojovat VFAT je to este jednoduzsi - na teze strance.

Krom toho nevim k cemu je me jako uzivateli Linuxu nejake pripojovani Windows disku, kdyz zadne nemam ze.:slight_smile:

Vyhody Linuxu jsou v tom vasem narku dve - 1. muzete to zmenit, 2. nikdo vas nenuti to pouzivat.

Nepsal jsem, že potřebuji připojit disky ntfs. Potřebuji připojit FAT 32. Připojení disků windows je dobré pro tisk, protože v linuxu neexistuje ovladač pro Lexmark z55. Rada, že mě nikdo nenutí to používat mně velice pomůže a je hodna přímo Nobelovy ceny. Pokud vím, tak pokrok žene kupředu nespokojenost ne výmluvy.

tusim je to: