Nízká obnovovací frekvence

Zdravím. Nejdřív bych vás měl upozornit, že jsem úplný začátečník.
Nainstaloval jsem si Fedoru 8 na můj stolní PC. Instalace proběhla úspěšně, jenže mám obnovovací frekvenci 60Hz a to nejde zmenit. Nainstaloval jsem si ovladač pro mou grafiku ASUS EN8500GT SI.
Po restartu Xek roylišení obrazovky bylo 640x480 a obnovovaci frekvence 50Hz a neslo to nijak nastavit. Tak jsem se vratil k puvodnimu ovladaci. Neporadil by mi nekdo co s tim???

Poskytl jsem nam spoustu zbytecnych informaci ale ty podstatne bohuzel ne. Jak si instaloval ten ovladac tve grafiky? Co za cip je v tve graficke karte (vypada to na Nvidia)? Jak a kde nastavujes/hledas dostupne frekvence a rozliseni?

Čipset: nVIDIA GeForce 8500GT
Ovladac jsem instaloval dle prirucky prikazem
yum -y install kmod-nvidia xorg-x11-drv-nvidia
Rozliseni nastavuju v System > Sprava > Zobrazeni
a obnovovaci frekvenci v System > Nastaveni > Hardware > Rozliseni obrazovky

Tak to je ten horsi pripad, protoze to vypada ze to v zasade delas spravne. Takze budeme muset hledat. Ty se mezitim podivej do souboru /var/log/Xorg.0.log a hledej informace o dostupnych rozlisenich a komunikaci s monitorem. MMCH:Jaky mas v tech klikatkach nastaveny typ monitoru? Pokud tam primo tvuj neni, zkus tam dat nejaky univerzalni s vetsim rozlisenim.

muj log soubor sem nahral http://www.edisk.cz/stahni/68089/Xorg.0.log_93.3KB.html

tak jsem si otevrel Aplikace > Systemove nastroje > nVIDIA display settings a tam ten zbytek donastavil. Rozliseni i obnovovaci frekvenci
a tady je novej log http://www.edisk.cz/stahni/56306/Xorg.0.log_21.58KB.html

jen mi jeste nejdou spustit 3d hry

Jestli Vam nejdou spustit 3D hry, tak se Vám nejspiš ovladač z repozitáře livna nainstalovat nepovedlo…

Macky

Kdyby ses do toho souboru, ktery pracne davas na web podival, nasel by si tam sekci:

(EE) NVIDIA(0): Failed to initialize the GLX module; please check in your X