kodeky na video

Prosím, pomůže mi někdo?! Nevede se mi dostat do Fedory 5 kodeky pro video. Npřehraju ani avi ani mpg.

Děkuji za rady

A co jste pro to abyste je tam dostal udelal? Precetl jste si aspon prislusnou sekci v prirucce zde na webu?
http://wiki.fedora.cz/doku.php?id=navody:fc5prirucka4#multimedia

Ano i tady ve fóru jsem našel nějaké rady a odkazy a nepovedlo se mi to. Na Fedoře jsem začátečník, používal jsem dříve Mandrivu a tam jsem tenhle problém neměl. Další problém mám s tím aby ostatní z mého disku přes sambu mohli sdílet data. Přidal jsem složku do share v síti se mi objeví, ale nikdo se do ní nedostane. A není to tím že by vyžadovala autorizaci…

Pokud mate nastaveny repozitare tak by postup uvedeny v prirucce mel byt bez problemu.
Dalsim problemem by mohl byt software, ktery pouzivate k prehravani videa. Ja osobne jsem Totemu na chut moc neprisel (porad si stezuje, ze dany format nemuze prehrat) a tak pouzivam stary dobry Mplayer. Mplayer spolecne s kodeky a gui nainstalujete pomoci

yum -y install mplayer*

Michal Mackanic

A k tomu probému se sambou nevíte co s tím?

Velice podrobny navod tykajici se Samby je uveden v prirucce na tomto serveru (http://wiki.fedora.cz/doku.php?id=navody:fc5prirucka16). Je zde probírano sdileni dat mezi systémy Win a Linuxem. Sdileni dat mezi dvema pocitaci s Linuxem by melo byt obdobne (nemam vyzkouseno - mam pouze jeden linuxovy pocitac :frowning: ).

Michal Mackanic

Ja na to nebudu zakladat nove tema. Mam jen asi blby dotaz k te Sambe. Nastavene mam vse dobre, vse funguje jak ma. Jen mam problem ze se mi SMB po restartu samo nespusti. Jak toho dosahnout ?

Predpokladam, ze mate na mysli demona Samba. Na konec konfiguracniho souboru /.bashrc pridejte /etc/init.d/smb start. Timto bude Samba “aktivni” na nabootovani systemu.

Michal Mackanic

to pousti jen pro daneho uzivatele ne ? jak to spustit pro vsechny ?
Ale i tak dik :wink:

Edit : tak uz vim. /etc/rc.local :wink: