jednorázová brigáda (zatial) Fedora 16 pomoc - okamžite-ihned-ASAP

Ahojte…
niesom IT … som stavebný inžinier, … ale už namočený do Fedory 16 (scientific KDE prerobenú na Gnome)
a velmi sa mi páči… windowsy ma už nebavili, a Gnome je proste úžasné… (príkazovému riadku sa úspešne vyhýbam)

každopádne mi Fedora padla, a nemám niekoho, kto by mi dal veci do poriadku. Hladám niekoho (v Prahe, prípadne na dialku)
kto sa mi pozrie na pc a urobí podla mojej predstavy… zatial ako jednorázový prívyrobok podľa dohody.

Myslel som , že Fedora je stabilná, ale teraz ma trošku sklamala. Každopádne by som mal rád rozvrhnutý počítač takto :

OS spustitelné priamo po štarte PC :

  • Fedora 16 scientific spin
  • Fedora 16 Multimedia spin (s tým, že majú prístup k rovnakým dátam a zložkám (dokumenty, downloads, disky…)) systémy nezávislé od seba
  • Windows 32bit - spustiteľný priamo po reštarte, ale ten istý spustiteľný vo virtual-machine cez fedoru (prístup k zložkám rovnaký)
  • windows 64bit detto
  • pre istotu možno ešte Ubuntu pokiaľ fedory odídu… potrebujem mať isotu spustenia

taktiež pred tým časti HDD ktoré budú vhodné, tak zmeniť z NTFS na linuxácky file-system (neviem ako sa volá, ale je rýchlejší)(mám cca 3 TB priestoru diskov)
zišlo by sa mi vyoperovať z nefunčkej fedory môj firefox, kde mám svoje záložky
inštalácia driveru od mojej UPS ky

mám starší Dell precision T5400 , s jedným Xeonom (4jadro) bude mat dva, plus súčasne 4GB Ram , bude 20 GB Ram.
potrebujem maximálny výkon a stabilitu v aplikáciách (grafika -video, 3d render, simulácie - počty, ) a to v programoch zväčša na windowsoch 64.

Nájde sa niekto ochotný a schopný kto by mi s týmto pomohol ?

prosím kontaktujte ma čo najskor , pokial možno hneď,
Richard
richard.pinka@gmail.com

Lidi kteri se instalaci linux zabyvaji najdes na http://install.linux.cz/