Instalace Linuxu na "standalone Secondary Master"

Zdravím všechny,
mám prosbičku. Fedoru (Core 6) zkouším teprve druhý den (v Linuxu jsem absolutní laik, jsem mnohdy rád, že to dovedu nainstalovat, ale snažím se). Potřeboval bych však jednu takovou věc, o které jsem zaslechl, že se s tím Linux moc nekamarádí.
Potřebuji nainstalovat Linux (Fedoru) na počítač, kde je jediný Parallel ATA (IDE) disk zapojen jako “Secondary Master”. A to se jeví jako problém. GRUB zabootuje a napíše:

GRUB Loading stage2Read Error

Pokud dám disk na Primary Master, není problém, Fedora najede a pracuje jako víno. Ale já opravdu nutně potřebuji, aby ten disk byl na sekundárním řadiči. Neptejte se mě, proč to tak chci a nenavrhujte, prosím, různé způsoby obejití. Když takto mohou fungovat “hloupá okénka”, Linux to zvládne také, jsem si tím jistý. Jen vědět, jak na to, A za tuto radu budu vděčný. Prosím, berte mě jako někoho, kdo je rád, že zná význam zkratky GRUB, tedy ale v případě nutnosti soubory poeditovat dokážu ;-).

Díky a s pozdravem

WIFT

To ale vypada ze jste Fedoru instaloval, kdyz byl disk jako primary master. Osobne v instalaci na secondary master nevidim problem, jen musite spravne nastavit grub. MMHC: o grubu je tu napsano hodne, dokonce cela kapitola v prirucce.

Prvni co bych zkusil je nastartovat do zachranneho modu (viz navod v hlavicce) kdyz je disk jako secondary master a pustit “grub-install /dev/hdc” (hdc je secondary master).

Vsechno co by vas pak mohlo zajimat je v soubour /etc/grub.conf, ktery v zachrannem modu jiste take najdete. Jedine co je bohuzel trochu matouci je to, ze mapovani disku grubu je jeste jine nez linuxu:

master na prvnim IDE kanale = /dev/hda = (hd0)
prvni partition na masteru na prvim IDE kanale = /dev/hda1 = (hd0,0)
slave na prvnim IDE kanale = /dev/hdb = (hd1)
master na druhem IDE kanale = /dev/hdc = (hd2)
atd…

V první řadě díky za reakci.