Gnome - pocitac Prohlizec souboru

Jak je v Gnome na plose ikona Pocitac, tak kdyz ji otevru (poklepanim), tak je tam, Disketova mechanika, Mechanika CD-ROM, Mechanika CD-RW, Sit, System souboru. Pridal jsem do PC druhou mechaniku CD-RW, tak bych chtel, aby se mi tam taky zobrazila, tak me napadlo, jestli nekdo nevi, kde se to konfiguruje ?

Nikde, musi se zobrazit sama. Pokud se nezobrazuje je neco spatne.
Zkus sem dat vystup:

# dmesg | grep hd

hdd: status error: status=0x58 { DriveReady SeekComplete DataRequest }
hdd: drive not ready for command

asi tak stokrat za sebou

Hmm - a ve Windows Vam ta mechanika funguje? Neprepoloval jste napr. datovy kabel (mel jsem jednu mechaniku, ktera nemela “zamky”)?

Macky

To macky : ale ta mechanika funguje, ja ji normalne namountuju, respektive ona se pripoji sama automountem, pokud do ni vlozim CD. Jen se to nezobrazi po kliknuti na pocitac - prohlizec souboru. Je to ciste kosmeticka zalezitost, nic nad cim si je potreba lamat hlavu, akorat me napadlo, jestli neni potreba neco nekam pripsat do nejakeho konfiguracniho souboru, respektive na jakym principu ten zastupce “Pocitac” pracuje ?

Nevim, jestli by to mohlo byt tim, ale zkuste jeste zkontrolovat, ze mate spravne zaskrtany “Editor nastaveni”.

Instalace “Editoru nastaveni”

yum -y install gconf-editor

Spusteni “Editoru nastaveni”

Aplikace → Systémové nástroje → Editor nastavení

/ -> apps -> nautilus -> desktop -> volumes_visible (zaškrnuto)

Macky

mam to tak

To je jedno, je to jen esteticky problem, me to tak netrapi. Dik za snahu pomoct.