Ahoj,jsem nováček ve Fedoře,nainstaloval jsem ovladače nVidia to maká v poho pak jsem přidal gnome-tweak-tool.A zde je problém nemohu přidat žádné GTK3 v advanced settings je položka Shell theme a zde mám oranžový trojúhelník s vykříčníkem a upozornění že shell themes není povoleno.Nevím co s tím,prosím o radu pro člověka s IQ 119 dikec.
Vítej,
zrovna dnes tu tento problém vysvětlil kuku.mp3: http://forum.fedora.cz/read.php?1,19701,20957#msg-20957
Tak bohužel,nemaká to,skusil jsem to podle tvého návodu a nic.Pak jsem nakopíroval balíček s tématem na tvrdo do složky s Theme- usr/share/gnome-shell/theme apr. takto to krásně jede v LinuxMint 12, taky to gnome-tweak-tool nenašel ani po restartu.Nechápu jinak dikec za pomoc
Jsi si jisty ze MInt12 ma stejnou verzi Gnome jako Fedora 16?
Já tady nechci řešit kdo má jakou verzi,ja se tady snažím řešit problém který mám ve Fedoře,v úvodu jsem napsal že jsem nováčkem ve fedoře a taky jsem napsal že to někde jde a někde nejde.Tak moc děkuji těm kteří mě pomůžou a těm co se chcou vozit po mé nevědomosti o verzích bych přál hezké vánoce. Asi jsi borec ve Fedoře ale pokud mi nechceš pomoct tak mi raději nepiš dikec.
Covex naznačoval, že témata nejsou kompatibilní napříč verzemi GNOME 3, takže téma, které funguje v GNOME 3.0 nemusí fungovat v GNOME 3.2. Nikdo se po tobě nechce vozit. Ale pokud neposkytneš dostatek informací, dost blbě se ti pomáhá. Vzhledem k tomu, že nikdo z nás nemá křišťálovou kouli a ne všichni ví, co je za verze GNOME v ostatních distribucích jako Mint a ani jsi nenapsal, jakou verzi Fedory vlastně máš… no prostě by to chtělo dotaz více strukturovat, aby to odpovídalo člověku s IQ 119.
Omlouvam se, ze jsem si zapomel nainstalovat Linux Mint abych zjistil verzi Gnome a mohl ti napsat presny postup. Uz se nestane ze bych na takovyto dotaz odpovidal.
Ty jsi na ten dotaz ale neodpověděl pokud si vzpomínám,ty jsi jenom udělal ze sebe chytrého Dude.
Nenavážej se nám do covexe!
Jeho příspěvek BYL k věci.
VMP